7 Temmuz 2014 Pazartesi

Koca Bir Merhaba!

Merhaba Blogger Halkı! ^^ Dün gece bi friends bölümü daha izliyeyim,bi bölümde daha izliyeyim derken bir baktım saat sabahın 9'u olmuş.Ve sabah 9 da da şunu farkettim;yaşamak için ailemden başka hiç bir sebebim yok! Ve konudan konuya atlayarak şunu düşündüm;hayallerimizi sadece hayal olarak görüyoruz bu da bizim sorunumuz olsa gerek.Hayallerimizi,düşlediklerimizi gerçekleştirme çabasında eğiliz ne de olsa hayal diyoruz geçiştiriveriyoruz.Ben de dünden itibaren bir karar verdim ve bundan sonrahayalelrimi hayal değidle gerçekleştirebileceğim bir liste olarak göreceğim.Ve bütün içimdekileri dökmek ve izlediğim,okuduğum her ne varsa bir yere yazmak için bir blog açtım.Ve ilk girişi yaptığıma görede görev tamamlandı. ^^
dipnot*: Blogdaki başlıktaki Just Do It yazısı için Titania'ya teşekkür ederim ^^

21 yorum:

  1. Friends candır yaa, aşığım resmen o diziye. Dizi demeye bile dilim varmıyor dizi demek ayıp gibi Friends için :D
    Haklısın aslında, ben de geçen oturup düşündüm falan. Şimdi yaşıyoruz çok zahmetli bi iş yaşamak. Uğruna yaşadığımız bir şey de yok yani aslında arkamızdan ağlayacak ailemiz olmasa ölmek çok da sorun olmaz sanırım. Ama yine de benim bu dünyada yapmak istediğim şeyler var aynen senin gibi :)
    Çok iyi yapmışsın blog açmakla, insanın rahatladığı mutlu olduğu apayrı bir dünya burası :D
    Hoşgeldin diyim kısacaa ^^

    Ayrıca bir de sana bir iki önerim olacak. Bence yorumda kelime sorgulamasını kapat, hani kendim için demiyorum ama çoğu insanı yorum yapmaktan soğutuyor yanlış anlama ama. Yani ben de ilk zamanlarımda kapamamıştım falan sonra uska var o da blogger o bana demişti :D

    Bir de gfc widgetı eklersen biz de seni takip edebiliriz, böylece yazılarına daha kolay ulaşırız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslınd pek yeni bir blogger sayılmam bilgisayarım bozulduğu için falan hallemedim o işleri.Şimdi halledeceğim bilgisayar bozuk olunca temada kötü oluyor tabii ama artık bunla idare edeceğiz. :) Friends izledikten sonra hiç bir diziden keyif almamaya başladım ya :p Resmen o diziyle evliyim :D

      Sil
    2. Aa neden kapattın ki önceki blogunu :D

      Sil
    3. Sıkılmıştım diyelim :)

      Sil
  2. Merhaba ve hoş geldiniz diyeyim o zaman... :) Kafa'ya da bekleyeyim... :)

    YanıtlaSil
  3. Blog açmak için ne güzel bir sebep!
    Ben de bir hafta önce açtım blogumu :)
    Sen de hoşgeldin!!

    YanıtlaSil
  4. merabaaaa hoşgeldiiin görüşürüz yineee hayaller tamam hadi anlat bize herşeyi. daha önceki blogun neydi ama söleseneee. olmazsa gel bana söle iştee. ya da ipucu ver amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İfşa olurum o zaman ama günlük bir blog değildi hani daha çok okuduğum kitapları,izlediğim filmlerin eleştrilerini yazdığım bir blogdu. :)

      Sil
    2. ya ifşa olma tamam peki. kitap film tamam. yani okuyomudum seni geliyo mudun bloguna. yazdığın bişiyi filan söle. yani rahatsız olmucaksan. :)

      Sil
  5. Çok çok hoş geldin :)))
    İlk yazını ne güzel yazmışsın bak hemende bir ortak noktamız oldu benimde ailemden başka yaşayacak sebebim yok ama bence bu yaşamak için yeterli bir sebep :)
    Hayalleri gerçekleştirememe konusunda sana katılıyorum ama dediğin gibi hayaller güzel dünya kötü deriz.Belki dünyaya güzel bakmaya adım atarsak hayallerimizide gerçekleştirebiliriz :)Daha nice yazılara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk! Dediğin gibi belkide dünyaya güzel bakmaya başlarsak belki olur bu iş.Çok ayran gönüllüyümdür umarım bu blogum uzun süre açık kalır ve yazılar çoğalır. :)

      Sil
  6. Blogunun tasarımına bayıldım Portakal. Baktıkça içi açılıyor insanın (:
    14 yaşında olup blog yazman ne güzel ya,keşke kardeşim de boş işlerle uğraşmak yerine böyle bir şey yapsa :D
    Hoşgeldin! (başta söylemem gerekeni en son söyledim,idare et. :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :D Hoşbulduk. :D Sanırım kardeşinde teog mağduru...Tasarım için de teşekkür ederim :) Blog yazmak güzeldir,zaten 3 senedir falan bloglarla uğraşıyorum :)

      Sil
  7. Merhaba hoşgeldin :)
    Blogu açmanın sebebi gerçekten çok güzel :)
    Friends'i ne zaman izlesem bende de öyle oluyo :))

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin :)
    Yazılarının devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. ne zamandır yorum yapıcam yapıcam diyordum ama işte üşengeçlik başa bela :)
    Friends ile tam 12'den vurdun,bir tanedir o :)
    Hoşgeldin o zaman :) Ama zaten önceden blogun varmış fakat böyle kişisel olan,her şeyden biraz biraz olan en güzeli :)

    YanıtlaSil